Ny release – augusti 2018

I augusti månads release av eBemanning fokuserade vi på förbättringar och ännu mer automatiseringar av kollektivavtal. Vi har även byggt in en smidig lösning för fakturering av rekryteringar, snabbt och enkelt direkt från uppdraget. Nya helgdagar 2019 Vi har lagt in...

Primelink välkomnar Skolvikarien som nya kunder

Vi är stolta över att vikarieförmedlingen Skolvikarien byter affärssystem till eBemanning. De har tidigare jobbat med ett annat svenskt system men gick under våren över till eBemanning från Primelink. Skolvikarien i Stockholm AB är ett vikarieförmedlingsföretag som...

Ny release – maj 2018 (GDPR)

I den andra releasen under maj månad får eBemanning stöd för GDPR. En ny  administratörssida för hantering av GDPR-relaterade funktioner läggs till, där er systemadministratör kan sätta regler för när de olika rensningarna skall ske.  Administratörssidan hanterar:...

Primelink hälsar Kock.in välkomna som kunder

Kock.in är, som namnet antyder, verksamma inom restaurangbranschen. Verksamheten startades av Tobbe, Claes och Johannes som hade en lång historia av att jobba tillsammans innan de startade kock.in 2008. Tanken från början var att främst ägna sig åt cateringverksamhet...

Ny release – maj 2018 (del 1)

Under maj månad gör vi två uppdateringar av eBemanning. Den första ger er ny funktionalitet vid bokning. Det går nu att ange kundens beställare, unikt beställningsnummer samt bokningsinformation per schema, istället för per uppdrag. Det gör det ännu enklare för...

Ny release – mars 2018

Mars månads release innehåller en rad nyheter, ett axplock av nyheterna är: En helt ny kundvy Fakturainformation på kundnivå Mer funktionalitet i sjuklöneberäkningen   Helt ny kundvy I denna version av eBemanning kan vi bjuda på en helt ny kundvy, i ett modernt...

Ny release – februari 2018

Februaris release innehåller bland annat en utökad funktionalitet i attestvyn. Attestvyn är den sida där konsultchefen redigerar och godkänner konsultens tidrapport. Det är här viktigt att snabbt få en bra överblick över vad som hänt och vad som behöver granskas...

Ny release – december 2017

I decembers release valde vi att ytterligare bygga ut några av våra integrationer mot andra system. Bland annat innehåller nu integrationen mot CRM-systemet Upsales, samt ekonomisystemen Fortnox och Hogia mer funktionalitet vilket automatiserar arbetet ännu mer. Vi...

Ny release – oktober 2017

Oktober månads release är en större release där hela attestvyn uppdaterades till en modern och funktionell vy. Våra kreativa utvecklare har kombinerat snygg och modern design med användarvänlighet och funktionalitet för att du som användare skall få så bra överblick...

Ny release – september 2017

I september månad gjorde vi en underhållsrelease av eBemanning då vi även passade på att uppdatera ett antal rapporter och ge er tillgång till en helt ny rapport. Ny rapport – Konsulter med avslut Denna nya rapport visar alla konsulter som avslutar ett uppdrag inom...